P: Moram li isprintati svoju kartu kupljenu online?
O: Ne morate, ukoliko ste kupili kartu online možete se ukrcati na naše brodove uz e-kartu.
P: Gdje mogu saznati Vaš red plovidbe te cijene karata?
O: Dostupni su na našoj web stranici pod „Red plovidbe“ pa „Preuzmi plovidbeni red i cjenik“ pored željene linije.
P: Koliko prtljage smijem ponijeti sa sobom?
O: Dozvoljeno je ponijeti 20 kg prtljage po putniku. Nije moguće kupiti dodatne kilograme iz razloga što naši katamarani imaju ograničenu količinu mjesta. Ukoliko ima mjesta na brodu naša posada će vam dopustiti unos dodatne prtljage.
P: Gdje se mogu ukrcati na i iskrcati s vaših brodova?
O: Možete pronaći sve lokacije TP Line brodskih terminala na našoj web stranici pod opcijom "Mjesta ukrcaja".
P: Kako mogu kupiti TP Line karte?
O: Možete ih kupiti online koristeći našu web stranicu ili mobilnu aplikaciju.Također, karte je moguće kupiti na prodajnim mjestima te na brodovima neposredno pred polazak ukoliko ima slobodnog mjesta na brodu.
P: Gdje se nalaze vaša prodajna mjesta?
O: Lokaciju naših prodajnih mjesta možete pronaći na našoj web stranici pod opcijom "Prodajna mjesta".
P: Mogu li rezervirati karte?
O: Karte nije moguće rezervirati.
P: Imaju li katamarani WC-e i Wi-Fi?
O: Svi naši brodovi imaju WC i besplatni Wi-Fi.
P: Jesu li vaši brodovi klimatizirani? Jeli moguće tijekom plovidbe boraviti na otvorenom?
O: Svi putnici putuju u klimatiziranom zatvorenom prostoru. Nije moguć izlazak na otvorenu palubu tijekom plovidbe.
P: Prevozite li kućne ljubimce?
O: Možemo prevesti životinje koje su smještene u odgovarajuće transportere tako da težina transportera ne prelazi 8 kilograma. Veće životinje moguće je prevesti samo u boksevima koji se nalaze na palubi broda ukoliko u istim boksevima ima mjesta.
P: Je li na vašim brodovima moguće prevoziti bicikle i teret?
O: Naši brodovi nisu predviđeni za prijevoz bilo kakvog tereta te oni plove na linijama namjenjenima samo putničkom prijevozu. Međutim, kapetan može dopustiti prijevoz bicikala ili bilo koje vangabaritne prtljage kao osobne prtljage putnika ako ocijeni da je prijevoz predmeta moguć i da za to ima dovoljno mjesta na katamaranu.
P: Putujem s djecom. Postoji li popust?
O: Djeca od 0-1 godine na našim brodovima putuju besplatno dokle god sjede roditelju u krilu ne zauzimajući posebno sjedalo. Na svim linijama djeca od 1-3 godina putuju besplatno, a djeca od 3-12 godina ostvaruju popust u skladu s cjenikom.
P: Mogu li koristiti otočku iskaznicu kako bih ostvario popust na svim vašim linijama?
O: Otočani ostvaruju popust samo na državnim brzobrodskim linijama 9807 i 9808 na kojima plove katamarani Aenona i Anastazija. Na komercijalnim linijama korištenje otočne iskaznice nije moguće te je cijena karte ista za sve putnike.
P: Moje putovanje je otkazano. Što da napravim?
O: Ostvarujete pravo na 100% povrata uplaćenih sredstava. Obratite nam se kako bismo procesuirali zahtjev te nam pošaljite vaše karte. Ukoliko ste karte kuplili preko kanala prodaje naših partnera, povrat novca za otkazanu vožnju bit će izvršen od strane partnera.
P: Ne želim više putovati u terminu za koji sam kupio kartu. Što da napravim?
O: Moguće je ostvariti povrat 90% iznosa za karte kupljene previdom ili pogreškom. Zahtjev za takav povrat treba poslati najmanje 6 sati prije zakazanog putovanja. Zahtjevi poslani nakon isteka tog roka neće se smatrati valjanima. Promjene na karti ili zamjena karte nije moguća. Ukoliko su karte kupljene online, obratite nam se za povrat putem e-maila. Ukoliko su kupljene na prodajnom mjestu i plaćene karticom obratite nam se e-mailom i pošaljite nam osim karata i slip transakcije bankovnom karticom, odnosno potvrdu plaćanja karticom. Ukoliko su kupljene na prodajnom mjestu i plaćene gotovinom, povrat možete ostvariti jedino na tom prodajnom mjestu, a u tom slučaju povrat je moguće zatražiti najkasnije sat vremena pred polazak.
P: Kad trebam doći na mjesto polaska?
O: Molimo vas da na mjesto polaska dođete barem 15 minuta prije određenog vremena polaska.
P: Kako ću znati na koji se katamaran trebam ukrcati?
O: Na našoj web stranici pod „Red plovidbe“ kraj svake linije istaknuto je ime broda koji ju održava. Također, točnu poziciju broda možete pronaći pod opcijom "Flota - Pozicije brodova".
P: Nudite li prijevoz vozila?
O: Ne, naši brodovi su namijenjeni isključivo prijevozu putnika.
P: Koje linije održavate?
O: Plovimo na 3 sezonske komercijalne i 2 državne brzobrodske linije na području srednje i južne Dalmacije. Na svim linijama plove katamarani. Više pronađite na našoj web stranici pod „Red plovidbe“.
P: Ne mogu kupiti karte online za sutrašnje putovanje za koje sam zainteresiran.
O: Online kupnja karata nije moguća ukoliko je kapacitet broda popunjen.
P: Kupila/ kupio sam karte online ali karte nisu pohranjene u "Moje karte".
O: Ukoliko ste kupnju karata obavili kao gost, karte neće biti pohranjene u "Moje karte" te će karte biti poslane na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom kupovine. Potrebno je kreirati korisnički račun kako bi se karte pohranile na Vašem korisničkom računu prilikom kupnje karata.
P: Nudite li hranu i piće na katamaranima?
O: Katamaran Kalelarga i Proversa opremljeni su šankom na kojem možete pronaći osvježenje i grickalice. Na katamaranu Arti dostupan je samoposlužni aparat s raznovrsnim pićima i grickalicama.
P: Koje vaše linije prometuju iz luke Vira?
O: U razdoblju od 29.6. do 13.9. jedna dnevna linija na relaciji Split - Hvar i obratno pristaje u luku Vira u gradu Hvaru.
- Katamaran s polaskom u 11.15 iz Splita pristaje u luci Vira , Hvar i uključuje 10-minutni prijevoz autobusom do kolodvora Hvar (Dolac). Bus polazi nakon pristajanja katamarana.
- Katamaran s polaskom u 14.00 iz Hvara polazi iz luke Vira, Hvar i uključuje 10-minutni prijevoz autobusom od kolodvora Hvar (Dolac). Bus polazi u 13.30.
Autobusni kolodvor Hvar, otok Hvar
Vira, Hvar, otok Hvar
P: Gdje mogu kupiti karte za katamaran u Milni na Braču?
O: Karte se prodaju isključivo na brodu ako ih ima dostupnih. Savjetujemo da svoje karte osigurate unaprijed putem webshopa tijekom srpnja i kolovoza.